Založ si blog

V mínuse

Mrzne,
a v tvojom úžasnom svete vznikla trhlina.

Mrzne,
už nie som jediný, čo vonku leží
a spomína.

Mrzne,
tvoje teplomilné kvietky
pociťujú zmätky,
len tak s nimi trhne.

Mrzne,
a tak div sa svetu,
ako krásne odovzdala si sa letu,
nevieš sa brániť,
bola si naivná.

Zabudla si, že koncom leta, nie jeseň, ale zima začína.

Tak nejak

04.07.2013

Viem si nás predstaviť šťastných v alternatívnom svete kde by boli veci inak… tak nejak. Viem si predstaviť ako lepíme plagáty s našimi úsmevmi len tak tak nejak po stenách opustených domov opustených ľudí Viem si nás predstaviť… ale za týchto okolností ležíme len tak pohodení.

Hrdina romantizmu

26.09.2012

Hrdina romantizmu,ten malý bastard,ktorý vo mne bol,kŕmil ma snami. Tak som vo dneotvorené oči mal zatiaľ,čo svet naokolosa mi len zdal. Žil som v túžbe,hnaný klamom,chyba stala sav počiatku samom. Ten malý bastard,nik iný – ja sám som ten,kto nahováral si,že nejestvuje tieň. Ten malý bastard,ilúzia bola jeho práca,tešil sa, keď som sa strácala k nemu naspäť… [...]

Zmeny

01.09.2012

Chcela byť pekná, tak som ju spravil krásnou Chcela byť dobrá, tak som ju spravil úžasnou Chcela zahviezdiť, tak som ju spravil oslňujúcou Chcel som byť On tak som sa spravil tým… oným… … kokotom.

North Korea tensions balistické strely test

Severná Kórea uskutočnila test 'superveľkej' hlavice pre riadenú strelu

20.04.2024 09:47

KĽDR tiež vykonala skúšobný štart protilietadlovej rakety nového typu "Pyoljji-1-2" v Západnom mori.

Grasalkovičová záhrada

Bratislava opäť symbolicky otvára svoje brány, konajú sa mestské dni

20.04.2024 08:57

Pripravené sú prehliadky bežne neprístupných miest, výstavy, divadelné predstavenia, koncerty, workshopy či jazdy historickými vozidlami i Propelerom na druhú stranu Dunaja.

Európska únia / EÚ / Brusel /

Hrabko: EÚ nemôže meniť eurofondy podľa výsledkov parlamentných volieb

20.04.2024 07:52

List KDH do Bruselu, ktorý žiada, aby občania Slovenska neboli trestaní odobraním eurofondov, považuje publicista za posolstvo dovnútra štátu.

ryva

Toto je priestor na individuálne uskladnenie slov, ktoré občas niekomu dávajú zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 9810x
Priemerná čítanosť článkov: 1401x

Autor blogu

Kategórie