Založ si blog

Tak nejak

Viem si nás predstaviť šťastných

v alternatívnom svete

kde by boli veci inak…

tak nejak.

 

Viem si predstaviť

ako lepíme plagáty

s našimi úsmevmi

len tak

tak nejak

po stenách opustených domov

opustených ľudí

 

Viem si nás predstaviť…

ale za týchto okolností

ležíme len tak

pohodení.

Hrdina romantizmu

26.09.2012

Hrdina romantizmu,ten malý bastard,ktorý vo mne bol,kŕmil ma snami. Tak som vo dneotvorené oči mal zatiaľ,čo svet naokolosa mi len zdal. Žil som v túžbe,hnaný klamom,chyba stala sav počiatku samom. Ten malý bastard,nik iný – ja sám som ten,kto nahováral si,že nejestvuje tieň. Ten malý bastard,ilúzia bola jeho práca,tešil sa, keď som sa strácala k nemu naspäť… [...]

Zmeny

01.09.2012

Chcela byť pekná, tak som ju spravil krásnou Chcela byť dobrá, tak som ju spravil úžasnou Chcela zahviezdiť, tak som ju spravil oslňujúcou Chcel som byť On tak som sa spravil tým… oným… … kokotom.

Moja ľúbezná

30.08.2012

S príchodom jaristreštené myšlienky,hlupák som: veril som,že úsmev k slnku to spraví. Odišiel chlad,roztápalo letmé šialenstvo,eufória a hudba – tí ktorí vedia,nepomôžu; potichu sa smejú– nechápu. Nebojte sa – zachránim vás,či vy mňa, na to príde,zatiaľ však musím saplne sústrediť na cieľ – obnoviť samotné ja. Ja? Ja? Ja?! Ja! Och, ja, v tom vidím, čo [...]

Maryland most

Maryland dostane od vlády po zrútení mosta 60 miliónov dolárov

29.03.2024 08:37

Dvoch robotníkov sa podarilo zachrániť, u ďalších šiestich už úrady potvrdili úmrtie.

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 09:06

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

ryva

Toto je priestor na individuálne uskladnenie slov, ktoré občas niekomu dávajú zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 9787x
Priemerná čítanosť článkov: 1398x

Autor blogu

Kategórie