Založ si blog

Množina

Sme podivní iluzionisti
s radosťou vytvárame sebaklam

pozoruhodné ako v myšlienkach
používam plurál,
len nech v tom
preboha nie som sám.

Tak nejak

04.07.2013

Viem si nás predstaviť šťastných v alternatívnom svete kde by boli veci inak… tak nejak. Viem si predstaviť ako lepíme plagáty s našimi úsmevmi len tak tak nejak po stenách opustených domov opustených ľudí Viem si nás predstaviť… ale za týchto okolností ležíme len tak pohodení.

Hrdina romantizmu

26.09.2012

Hrdina romantizmu,ten malý bastard,ktorý vo mne bol,kŕmil ma snami. Tak som vo dneotvorené oči mal zatiaľ,čo svet naokolosa mi len zdal. Žil som v túžbe,hnaný klamom,chyba stala sav počiatku samom. Ten malý bastard,nik iný – ja sám som ten,kto nahováral si,že nejestvuje tieň. Ten malý bastard,ilúzia bola jeho práca,tešil sa, keď som sa strácala k nemu naspäť… [...]

Zmeny

01.09.2012

Chcela byť pekná, tak som ju spravil krásnou Chcela byť dobrá, tak som ju spravil úžasnou Chcela zahviezdiť, tak som ju spravil oslňujúcou Chcel som byť On tak som sa spravil tým… oným… … kokotom.

Polícia / Pomáhať a chrániť / Policajné auto /

Polícia pátra po nezvestnom 15-ročnom Marošovi z Bratislavy

17.06.2024 13:40

Odišiel v sobotu z miesta svojho bydliska na Bagarovej ulici v hlavnom meste na neznáme miesto.

Tomáš Taraba

Taraba nečakane zahlasoval: štáty EÚ schválili normu o obnove prírody, nariadenie prešlo len tesne

17.06.2024 13:30

Nariadenie vyžaduje, aby členské štáty zaviedli opatrenia na obnovu aspoň 20 percent pevninských a morských oblastí EÚ do roku 2030.

nehoda

Čelná zrážka s kamiónom na juhu: Z auta je šrot, 30-ročná vodička bola na mieste mŕtva

17.06.2024 13:28

Na ceste medzi Dolným Štálom a Veľkým Mederom sa v pondelok predpoludním stala smrteľná dopravná nehoda.

Aktuálna informácia, horúca novinka, práve sa stalo, PRAVDA, mimoriadna správa, mimoriadne1, mim1

V českom vojenskom priestore explodovala munícia, na mieste sú zranení

17.06.2024 13:07

K explózii došlo vo vojenskom výcvikovom priestore Libavá neďaleko Olomouca.

ryva

Toto je priestor na individuálne uskladnenie slov, ktoré občas niekomu dávajú zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 9868x
Priemerná čítanosť článkov: 1410x

Autor blogu

Kategórie