Založ si blog

Hrdina romantizmu

Hrdina romantizmu,
ten malý bastard,
ktorý vo mne bol,
kŕmil ma snami.

Tak som vo dne
otvorené oči mal zatiaľ,
čo svet naokolo
sa mi len zdal.

Žil som v túžbe,
hnaný klamom,
chyba stala sa
v počiatku samom.

Ten malý bastard,
nik iný – ja sám som ten,
kto nahováral si,
že nejestvuje tieň.

Ten malý bastard,
ilúzia bola jeho práca,
tešil sa, keď som sa strácal
a k nemu naspäť…

zvracal.

 

Ten už skončil,
má padáka,
bol som zrelý na panáka,
chcel som ich ako trpaslíkov,
milých a pomocných,
nech ich je sedem.

Boli len tri,
ako minulosť, prítomnosť a budúcnosť,
nedostal som,

čo som chcel.

Dostal som,
čo som mal,
sen realitou
sa stal.

 

Tak nejak

04.07.2013

Viem si nás predstaviť šťastných v alternatívnom svete kde by boli veci inak… tak nejak. Viem si predstaviť ako lepíme plagáty s našimi úsmevmi len tak tak nejak po stenách opustených domov opustených ľudí Viem si nás predstaviť… ale za týchto okolností ležíme len tak pohodení.

Zmeny

01.09.2012

Chcela byť pekná, tak som ju spravil krásnou Chcela byť dobrá, tak som ju spravil úžasnou Chcela zahviezdiť, tak som ju spravil oslňujúcou Chcel som byť On tak som sa spravil tým… oným… … kokotom.

Moja ľúbezná

30.08.2012

S príchodom jaristreštené myšlienky,hlupák som: veril som,že úsmev k slnku to spraví. Odišiel chlad,roztápalo letmé šialenstvo,eufória a hudba – tí ktorí vedia,nepomôžu; potichu sa smejú– nechápu. Nebojte sa – zachránim vás,či vy mňa, na to príde,zatiaľ však musím saplne sústrediť na cieľ – obnoviť samotné ja. Ja? Ja? Ja?! Ja! Och, ja, v tom vidím, čo [...]

Izrael, Palestína, Pásmo Gazy

Izrael pozastaví každý deň boje na 11 hodín. Majú to byť 'taktické' prestávky na uľahčenie humanitárnej pomoci

16.06.2024 08:11

Izraelská armáda v časti južného Pásma Gazy každý deň na 11 hodín pozastaví vojenské operácie, aby uľahčila dodávky humanitárnej pomoci.

Čína, Si Ťin-pching v Elyzejskom paláci

USA sa nás snažia vyprovokovať k útoku na Taiwan, povedal podľa FT čínsky prezident von der Leyenovej

16.06.2024 07:35

Washington sa snaží Čínu vyprovokovať dodávkami zbraní na Taiwan aj inými krokmi, sú presvedčení viacerí v Číne.

Taliansko, Ukrajina, vojna na Ukrajine, Rishi Sunak, Volodymyr Zelenskyj

ONLINE: Zelenskyj je odhodlaný vzdorovať roky, podľa New York Times to povedal európskemu kolegovi

16.06.2024 07:00, aktualizované: 07:57

Ak nepostúpime teraz, tak to skúsime o rok, aj ďalší a ďalší. Podľa The New York Times to povedal Zelenskyj súkromne európskemu politikovi.

stíhačka, stíhačky, stíhačky na diaľnici

Na švajčiarskej diaľnici pristáli a štartovali stíhačky. Neutrálne Švajčiarsko chce byť bojaschopné

16.06.2024 07:00

Aj keď je Švajčiarsko neutrálne a nie je členom NATO, chce byť bojaschopné. Po napadnutí Ukrajiny má obavy zo zhoršujúcej sa bezpečnostnej situácie v Európe.

ryva

Toto je priestor na individuálne uskladnenie slov, ktoré občas niekomu dávajú zmysel.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 7
Celková čítanosť: 9867x
Priemerná čítanosť článkov: 1410x

Autor blogu

Kategórie